Senin, 09 November 2015

All About A Ketua dan Pakar Bedah leher

All About A Ketua dan Pakar Bedah leher

Apabila seseorang individu itu telah diberitahu oleh doktor Austin bahawa dia mempunyai kepala atau leher kecederaan, dia perlu berhati-hati memilih kepala dan leher pakar bedah yang terbaik di Austin bahawa dia mempunyai. Pakar bedah yang berkelayakan telah dilatih khas selama bertahun-tahun di luar kajian sekolah perubatan lazim yang dikehendaki mereka dan tiga tahun penduduk hospital perubatan.

Mereka mempunyai tahun latihan lanjutan di hospital di dalam bilik operasi. Kebanyakan lembaga yang disahkan dan diplomat lembaga pembedahan kepala dan leher juga. Ini adalah antara jenis yang paling tinggi tauliah mungkin bagi apa-apa doktor.

Para profesional biasanya mempunyai kemahiran khusus untuk bekerja semata-mata pada kedua-dua bahagian tubuh tertentu. Ini bermakna bahawa mereka bukan sahaja perlu memiliki pengetahuan yang besar mengenai anatomi, fisiologi dan biokimia bahagian-bahagian ini, tetapi mereka juga perlu mempunyai kemahiran yang luar biasa menetapkan untuk dapat melakukan pembedahan-pembedahan rumit dan berbahaya di dalam dan berhampiran saraf serebrum, di dalam tengkorak, dan di sebelah otak itu sendiri.

Di Austin, terdapat beberapa pakar perubatan sangat berbakat dalam bidang yang unik ini. Mereka datang dari seluruh negara untuk tinggal dan berlatih di sini. Banyak telah datang dari seluruh dunia untuk mengamalkan kemahiran hebat mereka pada pesakit yang memerlukan di hospital-hospital di seluruh kawasan tempatan.

Pesakit yang menggunakan doktor-doktor ini boleh mengalami pelbagai jenis kecederaan. Mereka boleh mempunyai keseleo, strain, whiplash, rawan koyak, otot lebam, ligamen, dan tendon, saraf kranial meradang, gegar otak, dan juga belum dewasa atau trauma kecederaan otak. Antara syarat-syarat ini boleh menjadi lebih buruk daripada yang lain.

Terpulang kepada diagnosis daripada profesional ini untuk membuat keputusan apa jenis pembedahan adalah kursus yang paling sesuai tindakan. Di ruang pembedahan, satu pasukan profesional kesihatan yang lain, termasuk jururawat mahir, juruteknik, pakar bius dan kakitangan sokongan semua berdiri di sekeliling meja di mana pesakit terletak. Mereka melakukan yang terbaik mereka untuk membantu pengamal undang-undang yang membawa prosedur keseluruhan.

Kebanyakan pengamal pakar juga mempunyai amalan swasta di mana mereka melihat orang-orang yang mereka telah bekerja di hospital. Mereka biasanya mempunyai pejabat tempatan dengan kakitangan dengan kakitangan terlatih di sana juga. Mereka perlu melakukan susulan penilaian dan perundingan semasa lawatan. Kadang-kadang ubat-ubatan preskripsi dinyatakan dalam perintah bagi orang ramai untuk membuat pemulihan penuh kecederaan khusus mereka.

Kebanyakan individu berjaya kembali kepada kehidupan yang normal semula. Mereka boleh kembali untuk bekerja dan melakukan aktiviti harian dengan keluarga dan rakan-rakan mereka selepas bantuan yang berguna mereka telah diterima daripada pengamal kesihatan berbakat di rantau ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar