Senin, 09 November 2015

Rawatan Homeopati - Memahami Bagaimana Ia Berfungsi

Rawatan Homeopati - Memahami Bagaimana Ia Berfungsi

Rawatan homeopati adalah kurang difahami oleh orang biasa. Artikel ini bertujuan untuk memberi anda beberapa idea apa yang ia dan mengapa ia berfungsi.

Pada masa ini terdapat dua jenis fizik yang manusia tahu tentang, walaupun tidak difahami dengan teliti. Satu adalah fizik Newtonian berdasarkan Undang-Undang Newton. Ini kelihatan semata-mata pada perkara, perkara-perkara material atau fizikal.

Perubatan adalah berdasarkan kepada idea ini. Untuk memberi anda contoh, badan anda akan dilihat dan bukan seperti sebuah kereta. Jika kereta anda berhenti kerja, sebahagian penggantian biasanya membetulkan masalah ini. Ini adalah di mana idea mengeluarkan bahagian-bahagian badan dan menggantikan mereka datang dari.

Tetapi idea ini hanya berkaitan dengan kesan, tidak pernah sebab di sebalik kesan, punca. Inilah sebabnya mengapa banyak keadaan kembali.

Fizik kuantum adalah agak baru dan kurang difahami kecuali dengan Einsteins dunia ini. Untuk meletakkan ia sangat mudah, fizik kuantum adalah berdasarkan kepada yang ghaib, aspek-aspek bukan material kehidupan.

Ini boleh menjadi satu idea yang mencabar, kerana manusia moden tidak fasih dengan banyak di luar aspek penting kehidupan.

Walau bagaimanapun, ia boleh dijelaskan dengan mudah dengan satu eksperimen fizik asas kebanyakan orang lakukan di sekolah. Apabila beberapa serbuk besi diletakkan di atas sehelai kertas, mereka akan bergerak mengikut cara anda bergerak kertas, mematuhi undang-undang graviti.

Dengan meletakkan magnet di bawah lembaran kertas, mereka tertarik dengan medan magnet dan membuat pesanan. Sekarang, medan magnet ini lebih kuat daripada graviti dan mereka tidak akan mudah disebut-sebut di luar kertas.

Medan magnet ini adalah ghaib, bidang bertenaga. Ia adalah ini tenaga ghaib atau kuasa-kuasa yang mewujudkan perkara.

Pertimbangkan daya tenaga lain yang anda tidak boleh lihat, tetapi menerima sepenuhnya.

Angin. Kemarahan. Suka.

Anda hanya boleh merasa kesan kuasa-kuasa ini bertenaga. Dan itulah bagaimana anda tahu wujud.

Ubat-ubatan homeopati menangkap tenaga daripada bahan sumber. Ini seterusnya mencetuskan tindak balas penyembuhan (ghaib, tetapi dilihat) di dalam kamu. Rawatan homeopati berkaitan dengan punca masalah anda, bukan kesan. Jadi menyembuhkan keputusan.

Untuk maklumat lanjut mengenai homeopati, klik pada pautan di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar