Senin, 09 November 2015

Produk Terapi magnet: magnet Jenis dan Gauss Rating Pertimbangan

Produk Terapi magnet: magnet Jenis dan Gauss Rating Pertimbangan

Beberapa syarikat yang mempunyai produk terapi magnet boleh dibeli sering gagal untuk menunjukkan jenis magnet yang mereka gunakan dalam sokongan mereka, balutan, penyokong, dan produk dan peranti terapi lain. Anda perlu berhati-hati jika anda menghadapi ini jenis amalan, kerana magnet yang digunakan dalam produk-produk ini Biomagnetic mungkin terdiri daripada lebih rendah, bahan-bahan yang lebih rendah gred dan kekuatan medan elektromagnet mereka mungkin tidak mencukupi untuk menyediakan manfaat kesihatan yang dikehendaki.

Vendor lain produk Biomagnetic boleh menggunakan gabungan pelbagai jenis magnet dalam balutan, sokongan mereka, dan penyokong gigi - yang paling sering gabungan seramik dan neodymium magnet. Produk yang mengandungi seramik magnet umumnya menghasilkan medan elektromagnet lebih lemah daripada produk yang sama yang menggunakan magnet neodymium. Sebagai contoh, jika anda melakukan perbandingan di antara dua magnet yang saiznya hampir sama, ketebalan, dan rating ', magnet neodymium akan, sebenarnya, hampir selalu menghasilkan medan elektromagnet diukur lebih kuat daripada satu yang diperbuat daripada seramik.

A sokongan belakang, atau yang serupa produk terapi Biomagnetic, yang terdiri daripada kedua-dua seramik magnet dan magnet, secara umum, adalah lebih lemah daripada produk seperti yang mengandungi magnet neodymium sahaja.

Selain itu, beberapa vendor boleh mengelirukan pengguna mengenai kekuatan medan elektromagnet produk mereka. Sebagai contoh, jika produk sokongan terapi Biomagnetic mengandungi 20 magnet neodymium (setiap magnet diberi nilai secara individu di 5000 gauss), kekuatan medan magnet produk harus masih hanya diukur pada 5000 gauss.

Walau bagaimanapun, beberapa vendor dan syarikat-syarikat boleh mengelirukan pengguna dengan menunjukkan bahawa produk terapi magnet mereka mempunyai 'gauss rating' yang lebih tinggi dengan menambah bersama-sama 'gauss ratings' semua magnet yang terkandung dalam produk tersebut. Mereka mungkin mengiklankan bahawa peranti terapi magnet itu mempunyai jumlah 'gauss rating' sebanyak 100,000. Ini adalah tidak tepat, dan sebagai seseorang yang membeli produk tersebut, anda perlu cuba untuk berhati-hati dengan peniaga yang menggunakan kaedah dan amalan tersebut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar