Senin, 09 November 2015

Rahsia "Fountain of Youth"

Rahsia "Fountain of Youth"

Masyarakat hari ini mewujudkan tekanan yang besar di kedua-dua wanita dan lelaki untuk batu-keras abs, badan yang sempurna, dan gigi putih berkilauan. Di mana-mana terdapat majalah, poster, iklan, dan iklan lain yang menunjukkan bagaimana kita harus melihat. Berusaha untuk mencapai keindahan yang dilihat dalam media boleh menjadi pengalaman yang mengecewakan dan mengecewakan, salah satu yang boleh meninggalkan orang rasa dikalahkan sebelum mereka mendapat peluang.

Mencapai kecantikan yang tidak mustahil, walaupun. Dengan memahami fisiologi badan kita, kita boleh mula membuat perubahan kecil yang akan membawa kepada perubahan yang besar. Salah satu daripada perubahan kecil sedang mengubah pH bodies- langkah mudah kami yang akan membawa kepada perubahan besar. Dua faedah termasuk penurunan berat badan dan tenaga meningkat.

Lemak dicipta apabila badan menjadi terlalu berasid. Untuk melindungi organ-organ dalaman daripada dirosakkan oleh asid, badan menghasilkan sel-sel khas untuk menyimpan asid away- sel-sel lemak. Sel-sel lemak yang sangat ahli dalam menjaga tubuh kita selamat dari keasidan, tetapi mereka boleh menyebabkan kita tidak melihat yang terbaik kami. Satu-satunya cara untuk benar-benar membetulkan ini adalah untuk mewujudkan persekitaran alkali dalam badan kita. Ini tidak bermakna diet kalori-mengira, atau rendah lemak, rendah karbohidrat, atau mana-mana diet biasa lain yang dijumpai dalam majalah. Sebaliknya, diet ini memberi tumpuan kepada makan makanan yang betul untuk menggalakkan alkalizing. Makanan ini termasuk avokado, minyak kelapa, kale, bayam, dan lain-lain. Makan makanan alkalizing benar-benar akan mencairkan pound jauh.

Satu lagi faedah alkalizing badan menurun tenaga. Sebagai badan metabolizes seperti yang sepatutnya, bahan buangan berasid dilepaskan. Jika ini bahan buangan ini tidak dikeluarkan, persekitaran yang berasid akan diwujudkan. Apabila badan berasid, ia menjadi lembap. Alkalizing badan meningkatkan tenaga dengan mengeluarkan toksin berbahaya. Mayat hampir menjadi muda kerana ia dibersihkan oleh diet yang alkalizing. Persekitaran alkali badan menggalakkan tenaga dan kemudaan. Menurut Dr. Robert O. Muda, "Jika seseorang itu tidak membuat perubahan dalam diet dan gaya hidup mereka dan mereka terus membedil sistem mereka dengan makanan dan minuman berasid, organ-organ dan tisu-tisu menjadi terjejas. Diagnosis seperti kencing manis, kanser, fibromyalgia dan CFS (sindrom keletihan kronik) adalah perkara biasa. diet dan gaya hidup yang berasid begitu keras pada badan yang ia seperti membuat pengeluaran tenaga daripada akaun bank badan kita dan bukannya deposit tenaga. Kami sentiasa tampil dengan defisit yang! "

Ini hanya dua daripada banyak manfaat alkalizing badan. Walaupun ia adalah yang terbaik untuk mengekalkan persekitaran badan yang beralkali dengan memakan betul, cecair dimakan adalah sama penting. Air Botol popular di kalangan individu yang mementingkan kesihatan, tetapi boleh menjadi berasid dalam alam semula jadi. Menambah titik alkalizing kepada air adalah cara yang baik untuk meningkatkan dengan ketara tahap pH. NRA titisan boleh ditambah kepada apa-apa cecair, termasuk kopi, teh, susu, atau soda juga. Untuk hasil yang terbaik, bagaimanapun, air alkali badan yang sepatutnya menjadi minuman pilihan. Dengan makan betul, bersenam, dan minum cecair sangat beralkali, ia adalah mudah untuk meningkatkan tahap pH dalam badan, dan meningkatkan kesihatan secara keseluruhan, termasuk kehilangan berat badan dan tahap tenaga meningkat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar