Senin, 09 November 2015

Chemo Dan statin Tidak Adakah Perlukan!

Chemo Dan statin Tidak Adakah Perlukan!

Sudah hari-hari apabila Kolesterol digunakan untuk mengenakan hanya warga tua dan Kanser, hanya mereka yang terkena terlalu banyak radiasi.

Kolesterol dan Kanser telah menjadi lebih biasa daripada selesema dan demam, terima kasih kepada gaya hidup yang tidak aktif bahawa manusia telah memilih untuk dirinya sendiri dan tahap amat membimbangkan pencemaran di dunia moden.

Cara Hard

Jadi, anda adalah jenis orang yang beriman kepada penyelidikan dan tiruan kaedah yang mencukupi yang berpunca daripada penyelidikan yang menyembuhkan penyakit anda, kan? Nah, anda berada tepat di bahagian pertama: beriman kepada penyelidikan yang mencukupi. Walau bagaimanapun, anda mungkin telah dikelirukan untuk mempercayai bahawa bahan kimia adalah satu-satunya cara untuk mengubati penyakit anda. Jika anda tergolong dalam puak ini, memahami bahawa ini bukanlah satu puak, tetapi jisim besar; anda tidak keseorangan.

Kesan kemoterapi ke atas manusia kini telah difahami walaupun oleh orang biasa. Walaupun fakta bahawa ia adalah satu kaedah yang berkesan untuk merawat Kanser, orang tidak yakin untuk mengambil jenis ini rawatan sebagai kesan sampingan mengaburkan manfaat. Hakikat tentang kesedaran mungkin benar untuk penyakit yang mengancam nyawa seperti Cancer. Walau bagaimanapun, tidak banyak kesedaran di kalangan orang ramai mengenai beberapa sama mengancam nyawa tetapi digelar "Perlahan-Killers" seperti Kolesterol.

Terdapat tetapi kesan sampingan kepada kolesterol-mengurangkan ubat-ubatan seperti statin. Orang melakukan kesilapan dalam mengamalkan gaya hidup dan memilih persekitaran yang boleh memberi mereka Kanser atau Kolesterol. Bahagian yang menyedihkan adalah bahawa orang melakukan kesilapan sekali lagi dengan menerima bahan kimia untuk menyembuhkan penyakit mereka. Fikirkanlah: adakah ini benar-benar diperlukan?

Cara Mudah

Adakah anda pernah mendengar herba semulajadi dengan sifat-sifat penyembuhan ajaib? Nah, mari kita membuat ia lebih mudah: Adakah anda sekurang-kurangnya mendengar Teh Hijau? Sekarang kembali kepada ayat pertama seksyen ini dan sekarang anda tahu jawapannya. Oh, ya, ia adalah terlalu baik untuk menjadi benar, tetapi ia adalah benar!

Teh Hijau mempunyai beberapa mekanisme yang paling berkuasa terbina dalam yang boleh mengambil ke atas penyakit yang kuat seperti Kanser atau Kolesterol. Anda hanya perlu tahu mengapa itu dan bagaimana yang.

Apa yang istimewa?

Pengoksidaan, hanya meletakkan jar, adalah satu fenomena yang sangat menarik, yang menimbulkan sebagai satu cabaran bukan sahaja untuk memelihara kehidupan artikel tetapi manusia juga. Bagaimana baik ia akan menjadi jika kita mempunyai mekanisme untuk membalikkan karat atau pengoksidaan. Nah, kita mempunyai mekanisme ini dan ia dipanggil anti-pengoksidaan; Teh Hijau dipenuhi dalam hal ini.

Jadi, anda adalah jenis penyelidikan yang cintakan dan sentiasa melayari kertas penyelidikan untuk menentukan kesahihan maklumat, saya tahu. Anda nama universiti-universiti terkemuka di seluruh dunia yang mempunyai kemudahan penyelidikan yang berwibawa menjadi pelajar yang luar biasa: Universiti Kansas, Purdue, Pusat Penyelidikan Saitama dan lain-lain dan mereka semua telah disebabkan pengurangan aktiviti sel Kanser dan kolesterol dalam kajian yang berasingan, untuk Teh Hijau.

Faedah

Selain daripada manfaat perubatan bahawa ia menyediakan, Teh Hijau mempunyai beberapa faedah logistik juga. Ia boleh didapati di kedai jabatan yang terdekat dan murah. Ia tidak boleh menjadi lebih murah untuk pelbagai yang lain Teh tetapi sudah pasti beberapa kali lebih murah daripada ubat-ubatan yang terdapat di kedai-kedai untuk merawat penyakit-penyakit ini. Dan, ingat, kesan sampingan hampir dihapuskan.

Sebelah-Kesan!

Ya, seperti mana-mana penyelesaian yang baik, ini mempunyai beberapa masalah yang berkaitan. Walau bagaimanapun, berita baik adalah bahawa anda boleh dengan mudah mendapat faedah daripada penyelesaian ini dengan kesan sampingan sifar, jika anda mengikuti beberapa peraturan yang mudah.

1. Jangan minum terlalu banyak kali dalam sehari; mungkin tidak lebih daripada 2-3 kali.

2. Jangan minum terlalu banyak dalam satu masa; satu beg adalah mencukupi.

Jika anda mengabaikan ini sekeping nasihat, perkara yang boleh mendapatkan benar-benar rumit dan penyelesaian ini boleh samaran ke dalam kutukan dan bukannya memeningkan kepala!

Penafian: Artikel ini berfungsi sebagai tip dan bukan nasihat profesional. Anda dinasihatkan untuk menggunakan budi bicara anda sendiri dalam menentukan fakta atau semak dengan pakar-pakar dalam bidang ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar