Senin, 09 November 2015

Suatu Perubatan Alternatif Rawatan Kemurungan atau Dua Itu Benar-benar Boleh Bekerja

Suatu Perubatan Alternatif Rawatan Kemurungan atau Dua Itu Benar-benar Boleh Bekerja

Perubatan biasa tidak mempunyai pelbagai rawatan untuk kemurungan. Tidak semua orang percaya kepada mereka walaupun. Ada orang yang memilih untuk tidak bersetuju dengan jenis pendekatan yang merawat dengan bahan kimia yang diperlukan. Bagi orang-orang, terdapat satu spektrum penuh alternatif rawatan kemurungan ubat yang ada - betul dari herba seperti St John Wort dengan kaedah yang betul di luar sana seperti terapi seni. Mengapa orang cuba untuk menggunakan ini apabila terdapat begitu banyak antidepresan standard mudah didapati ada? Selalunya, ia hanya kerana orang mendapati bahawa antidepresan, tidak kira berapa banyak mereka cuba, hanya tidak bekerja untuk mereka. Kaedah-kaedah alternatif mungkin tidak berfungsi bagi kebanyakan orang sama ada - tetapi mereka benar-benar bernilai cuba.

Mari kita mulakan dengan salah satu yang paling boleh dipercayai rawatan kemurungan perubatan alternatif yang ada - herba St John Wort. Jika anda berada di Eropah, anda akan memerlukan preskripsi doktor untuk datang oleh mana-mana barangan ini (tetapi mereka bebas menjual rumpai). Di Amerika, ia hanya dilihat sebagai herba tidak berbahaya dan anda boleh mendapatkannya di mana-mana kedai ubat atau kedai jabatan umum. Ia tidak mahal sama ada - tidak lebih daripada mungkin $ 12 pakej. St John Wort tidak bahawa di luar arus perdana sama ada. Di Eropah, ia benar-benar adalah hampir arus perdana, begitu meluas ia digunakan. Perkara terbaik tentang hal itu adalah bahawa ia tidak datang dengan apa-apa kesan sampingan yang antidepresan tetap datang dengan - ia tidak membuat anda mengantuk misalnya. Sudah tentu, ia tidak berfungsi untuk semua orang (hanya yang sama seperti mana-mana antidepresan diluluskan mahal). Anda boleh cuba ini untuk sementara waktu untuk melihat bagaimana ia pergi. Pastikan bahawa anda tidak menggunakan ini bersama bersih arus perdana tetap dihantar jika doktor anda menetapkan.

Adakah anda pernah mempertimbangkan kemungkinan bahawa cahaya boleh menjadi sekutu anda dalam perjuangan anda terhadap kemurungan? Mereka memanggilnya terapi cahaya, dan mereka menggunakannya untuk merawat gangguan afektif bermusim. Itulah jenis kemurungan yang anda dapat apabila ia sentiasa hujan atau apabila ia sentiasa dalam salji turun di luar di kedalaman musim sejuk. Terapi cahaya melibatkan merawat anda dengan spektrum penuh warna-warna lembut supaya anda akhirnya boleh berasa gembira. Dan bagi sesetengah orang, ia sebenarnya berfungsi.

Jika itu kelihatan sedikit jauh, bagaimana pula terapi seni? Tidak, ini bukan di mana mereka menunjukkan kepada anda seni untuk meyakinkan anda bahawa hidup ini adalah indah. Mereka memberi anda kanvas kosong dan mendaftarkan anda untuk sekolah seni. Menyatakan diri sepatutnya menjadi cara yang baik untuk berasa lebih baik mengenai diri anda dan tentang kehidupan. Ia sebenarnya bekerja di luar dengan baik dengan beberapa orang yang cenderung dengan cara itu. Jika anda tidak melihat diri anda dengan berus cat, ini perubatan alternatif rawatan kemurungan lepas mungkin untuk anda - yoga. Teori ini berlaku bahawa struktur yang ditawarkan oleh senaman memberikan anda keberatan sebab untuk berharap untuk perkara-perkara yang lebih baik. Dan apabila anda benar-benar untuk turun ke bersenam, badan mengeluarkan anda endorfin yang menerangi kamu. Ia sudah tentu akan bekerja dengan orang-orang yang tidak terlalu tertekan dan sekurang-kurangnya boleh bangun dari katil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar