Senin, 09 November 2015

Cara Pilih Hak Pemulihan Berpeluh berlebihan

Cara Pilih Hak Pemulihan Berpeluh berlebihan

Anda tidak perlu bimbang tentang itu peluh over-the-top kerana ada ubat peluh berlebihan yang boleh anda ikuti. Antaranya ialah mengambil ubat-ubatan oral. Kadang-kadang, antiperspirants hanya boleh melakukan begitu banyak. Tidak kira berapa mahal ia adalah bahawa anda akhirnya membeli, anda mungkin akhirnya mendapatkan produk yang terbaik yang benar-benar sesuai untuk anda. Jadi apa yang anda perlu lakukan kemudian adalah untuk mengambil ubat-ubatan oral sebaliknya. Pastikan bahawa anda tidak menetapkan diri-diri anda dan bahawa anda mendapatkan khidmat nasihat doktor terlebih dahulu. Dengan cara ini, anda boleh yakin bahawa anda mengambil ubat-ubatan oral yang selamat yang akan memberi kesan buruk kepada anda.

Satu lagi jenis rawatan perubatan anda boleh mendapatkan semakin suntikan botox. Ia digunakan untuk menjadi bahawa botox telah digunakan terutamanya untuk pembedahan kosmetik. Tetapi ia juga boleh mengurangkan peluh berlebihan kerana ia boleh menutup liang peluh anda. Dengan cara ini, saluran peluh tidak lagi menghasilkan sebanyak peluh seperti yang berlaku yang sering membawa kepada berpeluh memalukan. Anda hanya perlu bersedia untuk mengambil pilihan ini kerana suntikan botox dikenali kerana proses agak menyakitkan. Anda perlu bersedia untuk rasa sakit yang akan berlaku juga selepas suntikan telah dilakukan.

Dalam kes yang teruk, simpatektomi Thoracis yang sedang dilakukan. Walau bagaimanapun anda perlu faham bahawa proses ini adalah sangat berisiko. Walaupun ia memastikan bahawa saluran peluh tidak lagi menjadi overproducing peluh, anda juga perlu mengambil kira fakta bahawa proses ini melibatkan memusnahkan sebahagian kecil daripada saraf anda yang sebenarnya berkaitan dengan paru-paru anda. Ini adalah sebab mengapa simpatektomi Thoracis sering hasil terakhir dan hanya ditetapkan untuk kes yang teruk lebih-berpeluh. Anda juga perlu dipantau dengan teliti oleh pakar apabila menjalani ini untuk mengelakkan komplikasi pernafasan dan kerosakan saraf kekal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar