Senin, 09 November 2015

Tiga Tips Diuji Di Lulus Batu Buah Pinggang

Tiga Tips Diuji Di Lulus Batu Buah Pinggang

Lulus Batu Buah Pinggang

Adakah anda kerap mempunyai serangan sakit di bahagian abdomen anda dan anda tidak tahu apa yang menyebabkan kesukaran seperti itu? Pernahkah anda dianggap mempunyai ia diperiksa dan disahkan untuk batu mungkin dalam badan anda? Keadaan seperti ini boleh menjadi amat menyakitkan dan sering disamakan dengan melahirkan anak pada wanita atau mungkin yang mempunyai tenaga kerja. Adakah perut anda diperiksa untuk akhirnya tahu apa yang memberi anda masalah tersebut. Jangan tunggu sehingga buah pinggang anda adalah semua rosak sebelum anda mula menjaga masalah ini. Berikut adalah beberapa perkara yang anda mungkin perlu mengambil kira dalam berbuat demikian:

1. Tahu jika anda benar-benar mempunyai batu karang.
Mendapatkan khidmat nasihat perubatan supaya anda boleh melakukan ujian makmal yang diperlukan yang akan mengesahkan anda mempunyai mereka. Maka kamu akan mengetahui langkah-langkah terbaik seterusnya untuk sekali dan untuk semua menghilangkan garam yang tidak diingini itu.

2. Belajar tentang bagaimana untuk lulus batu buah pinggang.
Sekiranya doktor anda memberikan anda pengesahan yang anda benar-benar mempunyai, perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah penyelidikan atau bertanya kepada doktor anda tentang bagaimana untuk lulus batu-batu ini. Anda tidak perlu segera memilih untuk pembedahan kerana batu-batu biasanya sangat kecil anda sebenarnya boleh belajar cara untuk lulus mereka yang adalah lebih kurang menyakitkan daripada pergi melalui meja pembedahan.

3. Minum banyak air tetapi tidak air paip.
Jika anda mempunyai batu karang, membuat ia satu tabiat minum air suling sahaja. Mereka mempunyai sebatian tertentu yang boleh mencetuskan pendaraban batu-batu. Memilih air suling sebaliknya dan minum banyak daripada mereka. Minum air banyak supaya anda meningkatkan peluang anda untuk lulus batu dengan kesakitan yang kurang dan kesukaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar