Senin, 09 November 2015

Bagaimana Tumbuh Lebih Tinggi Selepas baligh Fast

Bagaimana Tumbuh Lebih Tinggi Selepas baligh Fast

Kebanyakan orang mengatakan bahawa ia adalah mustahil untuk menjadi lebih tinggi selepas akil baligh bagaimanapun selepas anda telah membaca dan melaksanakan berkembang tips tinggi anda boleh membuktikan yang mereka salah dan lihat keputusan dalam hidup anda sendiri juga.

Mengawal makanan anda
Tidak ada makanan ajaib yang anda boleh makan dan tiba-tiba anda akan mendapat beberapa inci bagaimanapun makanan adalah faktor penting untuk menjadi lebih tinggi selepas akil baligh. Adalah disyorkan untuk makan makanan yang sihat yang mengandungi karbohidrat, protein, kalsium dan vitamin D.

Ia adalah penting untuk mendapatkan kalsium dan vitamin yang mencukupi juga. Mereka adalah penting untuk membangunkan tulang anda kedua-duanya.

Latihan untuk meningkatkan ketinggian
Mungkin anda tidak percaya tetapi terdapat beberapa latihan yang sangat berkesan yang anda boleh lakukan mendapatkan beberapa inci. Sejenis baik latihan adalah latihan yang membetulkan kesihatan yang tidak baik. Tulang belakang adalah bertanggungjawab bagi 35% daripada ketinggian anda supaya melakukan senaman seperti pada asas tetap akan menambahkan beberapa inci kepada badan anda.

Satu lagi bentuk berkesan latihan adalah latihan ketinggian regangan. Mungkin anda boleh meneka sudah bahawa bentuk senaman ini adalah cara terbaik untuk menjadi lebih tinggi selepas akil baligh bagaimanapun sedar bahawa senaman ini perlu dilakukan pada tahap yang tinggi intensiti.

Semakin tinggi tahap intensiti hormon pertumbuhan lebih manusia badan akan melepaskan.

Tidur
Ia adalah penting untuk menjadi lebih tinggi selepas akil baligh berpuasa jika anda tidak mendapat tidur yang cukup. Bukan sahaja ia penting untuk mendapatkan jam cukup tidur setiap malam tetapi perlu diingat bahawa ia juga penting untuk tidur dalam kedudukan yang baik.

Elakkan tidur dalam kedudukan yang bergulung badan anda dan terutamanya tulang belakang anda perlu menghulurkan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar