Senin, 09 November 2015

Migrain Boleh Hilang Dengan Perubatan Alternatif

Migrain Boleh Hilang Dengan Perubatan Alternatif

Sakit kepala migrain mempunyai peranan yang semakin penting di Amerika moden. Ia berlaku lebih kerap kenaikan tekanan dan orang mempunyai masa kurang bebas. Sakit kepala migrain boleh hilang dengan sendiri, tetapi yang paling tidak. Banyak migrain berlaku dalam generasi ke generasi keluarga. Ini migrain boleh berakar umbi dalam kecacatan genetik yang muncul dalam hormon atau neurotransmitter isu-isu yang mungkin memerlukan rawatan jangka panjang. Ujian diagnostik diperlukan untuk mengenal pasti isu utama. Migrain boleh disebabkan oleh reaksi alahan. Terdapat beberapa orang yang mempunyai 30 atau lebih alahan makanan dan alahan alam sekitar tambahan. Urusan alahan boleh menjadi kunci untuk menyelesaikan migrain anda. Sesetengah orang mendapati bahawa menjaga diari makanan membantu untuk mengenal pasti alergen pencetus mereka berhubung dengan migrain.

Acuan, kulapuk, hama, kulat di permaidani lama dan horden, bunga pokok, debunga pokok, zarahan udara, toksin logam berat dalam makanan atau air, mencemarkan dalam mencuci badan dan syampu, tahap klorin, pencemaran bahan air, lampu neon, dan acuan dalam makanan semua pencetus utama untuk migrain. Membersihkan persekitaran anda boleh memerlukan penapis pancuran untuk membuang klorin, penapis air dapur, ionik sistem penapis udara untuk seluruh rumah atau bilik tunggal, membuang permaidani dan langsir lama, sambil menyeret runtuhan tambahan yang mempunyai acuan atau cendawan di garaj, kuasa basuh di luar rumah, membasuh acuan dari teres atau jalan masuk rumah, atau bergerak.

Komponen alergi migrain boleh dirawat dengan rawatan alahan NAET dan diet yang direka untuk mengurangkan alahan seperti Diet putaran atau Diet Penghapusan. Kumpulan sokongan boleh membantu untuk beberapa orang yang mengalami migrain. Ini boleh didapati dalam talian secara percuma dan dapat membantu memberi inspirasi kepada banyak cerita pemulihan berjaya. Psikoterapi boleh membantu pesakit yang mengalami tahap stres yang tinggi. Yoga merupakan pelega tekanan yang besar. Senaman ringan adalah indah untuk mengurangkan sakit kepala anda. Penghidratan adalah bahagian yang sangat penting dalam mengelakkan migrain. Dehidrasi boleh menyebabkan migrain. Jika anda adalah orang yang gagal untuk minum air yang cukup, cuba untuk menyembunyikan botol tambahan air di pantri atau pejabat anda. Jangan sekali-kali meninggalkan ini botol air di dalam kereta apabila cuaca panas kerana plastik boleh Meluluhkan ke dalam air. Ini boleh membawa kepada kanser.

Terapi alternatif yang membantu mencegah dan merawat migrain termasuk Enermed yang kekerapan yang rendah berdenyut peranti perubatan elektromagnet. Ia memerlukan beberapa rawatan dan boleh dibeli untuk digunakan di rumah dari pejabat doktor. Satu lagi alat perubatan yang membantu dalam banyak kes adalah Alfa Stim-100. Ia diedarkan oleh profesional perubatan dan boleh dibeli untuk digunakan di rumah. Ia boleh dilindungi oleh insurans. Terapi ini mesti dilakukan satu atau dua kali seminggu untuk keputusan yang baik dan rawatan mungkin mengambil masa dua puluh minit atau lebih. Peranti ini mempunyai pek bateri dan membolehkan anda untuk bergerak di sekitar rumah atau pejabat. Akupunktur, osteopati, dan kiropraktik adalah penyelesaian yang baik untuk migrain disebabkan oleh masalah muskuloskeletal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar