Senin, 09 November 2015

Cara Berhenti Hiperhidrosis

Cara Berhenti Hiperhidrosis

Bagaimana untuk menghentikan hiperhidrosis adalah sesuatu yang penghidap keadaan ini akan ingin tahu tentang. Ia adalah mungkin untuk menggunakan pelbagai ubat semula jadi yang berbeza untuk melakukan ini. Walau bagaimanapun, adalah penting untuk anda ingat bahawa tidak semua remedi yang mungkin bekerja untuk anda. Saya juga akan bercakap tentang panduan mengubati berpeluh semula jadi yang saya telah digunakan untuk menghilangkan masalah peluh berlebihan saya.

Mempunyai pengetahuan mengenai apa hiperhidrosis adalah akan menjadi tempat terbaik untuk memulakan ketika mencari cara-cara untuk menghentikannya. Apabila anda mengalami keadaan ini, anda akan sebenarnya menjadi mengalami peluh berlebihan. Peluh berlebihan mempunyai ciri-ciri sebagai berpeluh lebih daripada yang diperlukan untuk mengekalkan suhu badan. Ia adalah mungkin untuk ini untuk setempat pada badan atau umum dengan tempat-tempat kemungkinan besar di kaki, tangan, pangkal paha dan ketiak kerana mereka mempunyai lebih banyak kelenjar peluh daripada kawasan-kawasan lain.

Ia adalah baik untuk mempunyai sedikit maklumat tentang apa keadaan ini sebelum anda sampai ke bagaimana untuk menghentikannya. Terdapat banyak ubat semula jadi yang anda boleh cuba dan salah seorang daripada mereka adalah cuka. Untuk menggunakan ini untuk membantu anda campuran jumlah yang sama cuka dan madu. Jumlah terbaik adalah dua sudu. Campuran ini perlu diambil semasa perut kosong supaya setengah jam sebelum atau selepas makan adalah yang terbaik. Putih atau cuka epal juga boleh dabbed ke ketiakmu untuk menghentikan bau dari berpeluh.

Satu lagi bahan yang boleh anda gunakan untuk membetulkan keadaan ini adalah jus tomato. Minum segelas buatan sendiri, segar jus tomato setiap hari untuk satu minggu dan kerap selepas adalah dinasihatkan. Ramai orang mendapati bahawa cara ini akan menunjukkan keputusan dalam masa beberapa hari untuk memulakan.

Kentang adalah sesuatu yang anda mungkin tidak berfikir tentang ketika mencari penawar semula jadi. Apabila anda menggunakan sayur-sayuran ini anda perlu untuk memotong pada separuh. Kemudian, anda perlu gosok separuh memotong di kawasan di mana anda berpeluh yang paling dan merasakan keputusan. Walaupun ini adalah agak aneh ramai orang mempunyai keputusan yang baik dengan ini.

Persoalan bagaimana untuk menghentikan hiperhidrosis adalah salah bahawa sesiapa yang mempunyai keadaan ini mahu jawapan kepada. Ia adalah mungkin untuk menggunakan salah satu daripada banyak ubat semula jadi yang berbeza untuk melakukan ini. Sudah tentu anda perlu ingat bahawa anda hanya perlu menggunakan satu demi satu. Secara peribadi, saya berjaya menghilangkan semua masalah peluh saya dengan langkah demi langkah peluh penyingkiran panduan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar