Senin, 09 November 2015

Rawatan ADHD homeopati - Cari 5 Fakta Dan Kemudian Tentukan Apa Adakah Hak Untuk Anak Anda

Rawatan ADHD homeopati - Cari 5 Fakta Dan Kemudian Tentukan Apa Adakah Hak Untuk Anak Anda

Ia adalah menarik untuk menonton penipuan berlaku pada masa ini mengenai rawatan ADHD homeopati. Saya merujuk di sini untuk telatah lawan homeopati yang berlaku di sekeliling terlebih dos diri mereka dengan ubat-ubatan homeopati dan mendakwa bahawa kerana mereka tidak meninggal dunia, maka ubat-ubatan ini tidak berfungsi sama sekali!

Homeopati tidak berfungsi seperti itu sehingga mereka hanya memaparkan kejahilan mereka dengan cara yang agak pemain sandiwara. Berikut adalah lima fakta yang perlu diingat sebelum anda membuat keputusan sama ada atau tidak ubat homeopati ADHD boleh menjadi sesuai untuk anak anda.

Hakikat pertama adalah bahawa homeopati bertindak pada prinsip yang berbeza dengan ubat allopathic barat. Perbezaannya ialah kita mengembalikan keharmonian dan keseimbangan dalam organisma manusia. Dos, kesan sampingan atau apa-apa risiko kesihatan hanya sekali tidak relevan kerana kita tidak menggunakan sebarang bahan kimia yang bertindak balas dengan organisma manusia.

Bukan satu kematian yang pernah disebabkan oleh pengambilan ubat-ubatan homeopati. Bandingkan bahawa dengan 200,000 kematian di Amerika Syarikat disebabkan oleh toksik ubat-ubatan farmaseutikal seperti statin dan pencair darah.

Fakta kedua ialah Luc Montagnier, pemenang Hadiah Nobel untuk kerja-kerja mengenai imunologi dan menemui virus AIDS, telah keluar untuk menyokong homeopati. Dalam temu bual baru-baru ini di dalam majalah Science, beliau menyatakan bahawa manakala homeopati mungkin tidak sesuai untuk setiap keadaan perubatan, fakta cairan yang tinggi adalah struktur air yang meniru molekul asal mesti disimpan dalam fikiran.

Hakikat ketiga mengenai rawatan ADHD homeopati adalah bahawa ia adalah salah satu daripada syarat-syarat yang boleh dirawat. Yang lain ialah alahan, pemulihan selepas pembedahan, cirit-birit kanak-kanak dan influenza. Ia juga boleh membantu dalam mengurangkan kesan-kesan sampingan yang disebabkan oleh kemoterapi.

Hakikat keempat adalah bahawa homeopati mempunyai prestij yang besar dalam abad ke-19 di Amerika Syarikat dan Eropah apabila ia telah digunakan untuk merawat pelbagai maladies seperti kepialu, taun dan demam berdarah dengan jayanya.

Hakikat kelima adalah bahawa walaupun terdapat beberapa kajian yang menunjukkan bahawa homeopati boleh membuat tiada perbezaan sama sekali, terdapat beratus-ratus orang lain yang menunjukkan bahawa mereka boleh dan melakukan kerja. Semua kajian, kedua-dua orang-orang yang positif dan negatif telah diterbitkan dalam jurnal berprestij seperti Lancet, Pediatrik, Pediatrik Penyakit Berjangkit Journal dan The British Medical Journal.

Akhirnya, ia perlu dinyatakan bahawa kejayaan rawatan ADHD homeopati untuk mengembalikan keseimbangan dan saraf menenangkan dalam kanak-kanak ADHD ini didokumentasikan dengan baik. Tambahan pula kerana tidak ada kesan sampingan sama sekali mahupun mana-mana risiko kesihatan, maka ia perlu diambil lebih serius dan perlu ada banyak kurang permusuhan ke arah itu.

Jadi, kita mempunyai lima fakta mengenai rawatan ADHD homeopati. Mengapa tidak mengetahui lebih lanjut dengan mengklik melalui laman web saya dan kemudian membuat keputusan apa yang sesuai untuk anak anda

Tidak ada komentar:

Posting Komentar