Senin, 09 November 2015

Trik Mudah Untuk Berurusan Dengan berlebihan ketiak Peluh

Trik Mudah Untuk Berurusan Dengan berlebihan ketiak Peluh

Anda akan mendapati bahawa papan mesej dalam talian dan berbual papan adalah cara yang kedua terakhir untuk mencari alat-alat dan penyelesaian yang anda perlukan untuk berkesan melawan peluh ketiak berlebihan. Ini adalah satu keadaan yang sangat sukar yang banyak orang menghadapi dan ia membantu untuk dapat mengambil kesempatan daripada pengetahuan orang lain yang berkongsi beban yang sama. Selain bersiap sedia pada maklumat yang berguna dan menggunakan sepenuhnya sumber yang ada pada anda, terdapat beberapa perkara mudah yang boleh anda lakukan untuk mengurangkan tahap anda peluh.

Adalah penting untuk tidak pernah memandang rendah manfaat tinggal tenang, kawalan sejuk dan dalam. Oleh kerana penghidap hiperhidrosis paling digunakan untuk mengalami rasa malu, mereka biasanya masukkan situasi awam dengan sejumlah besar kebimbangan. Tahap kebimbangan yang tinggi berfungsi untuk menyediakan pentas bagi pengeluaran lebih-peluh. Ramai orang mendapati bahawa mereka biasanya berpeluh yang paling apabila mereka berada di tahap tekanan tertinggi mereka. Menjangkakan malu sering boleh membawa kepadanya.

Ia adalah idea yang baik untuk melakukan persediaan mental sedikit sebelum keluar ke dunia. Anda juga boleh belajar bernafas dan strategi lain yang bekerja untuk membantu anda untuk kekal peringkat. Ingat bahawa emosi sengit akan mendapatkan tubuh anda mencetuskan kemarahan dan menetapkan termostat dalaman anda untuk memasak.

Jika anda mempunyai banyak pengalaman buruk dan sangsi tentang membuat penampilan anda yang seterusnya awam, membuat ia satu titik untuk memulakan perlahan. Cuba melepak dengan rakan-rakan rapat dan keluarga yang mempunyai pemahaman apa yang anda berurusan dengan. Membina tahap keselesaan anda dan keyakinan diri dalam persekitaran yang baru adalah cara yang baik untuk berlatih di mengekalkan suhu yang lebih emosi di persekitaran awam.

Sebelum melangkah di luar terdapat beberapa perkara yang boleh anda lakukan untuk memastikan bahawa anda tinggal selesa dan kering sepanjang tempoh perlumbaan anda. Menggunakan minyak pokok teh yang mengandungi penyelesaian atau dicairkan hazel sihir untuk kawasan ketiak adalah cara yang selamat untuk kering kulit dan untuk mencegah pembentukan kelembapan berlebihan. Kerana kedua-dua aplikasi ini mempunyai ciri-ciri anti-septik mereka akan kedua-dua terbukti berkesan dalam mengawal bau di kawasan ini juga.

Akar burdock, astragalus dan juga air dengan lemon segar diperah ke semuanya menjadi tujuan yang baik juga. Sifat-sifat diuretik yang mereka ada boleh membantu untuk menghalang tubuh daripada memindahkan cecair tambahan dari ketiak. Air ini sebaliknya dialihkan ke pundi kencing di mana anda boleh biarkan ia berundur itu secara peribadi dan tanpa rasa malu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar